fbpx

AKTUELNA SLOBODNA RADNA MJESTA U GLOSSA-CENTRIMA MOŽETE PRONAĆI U PRODUŽETKU:

Glossa – centar za njemački jezik PRIJEDOR

 

Radnik u administraciji – M/Ž (Mjesto rada: Glossa – centar za njemački jezik d.o.o. Prijedor)

  • Zaposlenje u administrativnom sektoru sa mogućnošću direktnog učestvovanja u planiranju, koordinaciji, realizaciji pojedinih poslovnih projekata i poduhvata na nivou cijele mreže.
  • Dinamično, stručno radno okruženje okrenuto ka ljudima, njihovom profesionalnom rastu i napretku.
  • Stimulativna, redovna primanja i mogućnost dodatnog angažovanja na pojedinačnim projektima.
  • Prijatan i podsticajan radni ambijent.
  • Usavršavanje u poslu uz mogućnost unapređenja.

Potrebni uslovi:

  • Poželjno ekonomsko usmjerenje obrazovanja (nije obavezno),
  • Minimalno srednja stručna sprema (SSS),
  • Organizacijske i komunikacijske sposobnosti,
  • Poznavanje rada na računaru (MS Office paket, posebno MS Word i MS Excel),
  • Spretnost u istraživanju, prihvatanju i prosljeđivanju informacija,
  • Sistematičnost, odgovornost i samostalnost (sposobnost organizacije rada i samostalnost u obavljanju poslova),
  • Proaktivno djelovanje i rješavanje problema,
  • Kooperativnost i komunikativnost,
  • Spremnost na stalno usavršavanje,
  • Radno iskustvo nije neophodno, ali je poželjno.

Sposobnosti i vještine koje bi kandidat trebao da ispunjava:

  • snalažljivost,
  • savjesnost,
  • pedantnost,
  • timski rad
  • iskustvo na poslovima koji su u vezi sa direktnom komunikacijom s klijentima
  • odlične komunikacione vještine – u ličnom kontaktu, razgovoru telefonom i poslovnoj korespondenciji;
  • odlične prezentacione vještine, ubjedljivost i samopouzdanje u nastupu pred klijentom te sposobnost efikasnog zaključivanja dogovora s klijentima;
  • sposobnost lične organizacije i koordinacije pri različitim radnim zadacima;
  • preuzimanje inicijative i pozitivan stav prema poslu, obavezama i zadacima.
Zaduženja:
  • komunikacija s klijentima;
  • intezivna saradnja sa ostalim članovima tima,
  • pružanje informacija o edukativnim uslugama putem telefona, imejla i na sastancima s klijentima;
  • savjetovanje pri upisu i pregovaranje o uslovima upisa;
  • obrada prijava za upis, priprema i sklapanje ugovora;
  • vođenje evidencije o klijentima, zaduženjima;
  • administrativno blagajničko poslovanje i izvještavanje,
  • ostali administrativni zadaci.
Mi se bavimo jednom od najljepših, ali i najodgovornijom djelatnostima na svijetu, obrazovanju . Zato tražimo ljude koji su prirodno gostoljubivi, pozitivni, energični i ljubazni.
 

Ukoliko želite raditi u poticajnoj, aktivnoj, dinamičnoj atmosferi, ukoliko želite kontinuirano napredovati i usavršavati svoje vještine pozivamo vas da svoj popunjen CV-obrazac (poželjno sa Vašom fotografijom) dostavite najkasnije do datuma 27.9.2020. do 12:00 časova putem elektronske pošte na adrese aleksandra.manojlovic@glossa.ba i ognjen.petrovic@glossa.ba.